نشرات زنده
دانلود اپلیکیشن اندروید دانلود اپلیکیشن اندروید
فارسی English عربي
7443
-
الف
+

لاله مرزبان: مردم چهره های جدید در دنیای بازیگری را دوست دارند

«لاله مرزبان» از نحوه ورود خود به دنیای بازیگری و فعالیت هایش گفت.

به گزارش آی فیلم 2، «لاله مرزبان» بازیگر سینما، تلویزیون و تئاتر ایران که مخاطبان تلویزیون بازی وی را پیش تر در فصل سوم «ستایش» شاهد بودند، در یک مصاحبه از نحوه ورود خود به دنیای بازیگری و فعالیت هایش گفت.

«لاله مرزبان» درباره ورود خود به عرصه بازیگری گفت: من دیپلوم حسابداری دارم و در دانشگاه هنر هم بازیگری تیاتر خواندم اما پیش از این نیز تیاتر کار می‌کردم.

وی در ادامه با بیان اینکه قبل از اینکه رشته حسابداری را انتخاب کند فعالیت خود را در بخش بازیگری آغاز کرده بود، گفت: برای نخستین بار در سریال «هوش سیاه» به ایفای نقش پرداخته است.

«لاله مرزبان» درباره فعالیت‌های دیگر خود در کنار بازیگری بیان کرد: کار اصلی من طراحی داخلی و بازسازی ساختمان است.

بازیگر سریال «ستایش» درباره اولویت بندی خود بین تیاتر، تلویزیون و سینما توضیح داد: من هیچ وقت اولویت‌بندی خاصی نداشتم. علاقه قلبی من تیاتر است اما اولویت قلبی من هر کار بهتری است که وجود داشته باشد.

وی افزود: در واقع کاری که متن، گروه و نقش آن را دوست داشته باشم اولویت من است. مساله من تیاتر یا تلویزیون و سینما نیست بلکه کیفیت کار برای من مشخص کننده و دلیل انتخاب است.

بازیگر فلم «به وقت شام» درباره حضور چهره‌های جدید در دنیای بازیگری گفت: استقبال از بازیگران جوان در سینما و تلویزیون خیلی خوب است و به نظر من مردم برخلاف افکار عمومی چهره‌های جدید را دوست دارند و از آن ها استقبال می‌کنند البته که همه این موارد بستگی به کار موفق هم دارد.

«لاله مرزبان» متولد ۲۹ جدی(دی) ۱۳۷۲ خورشیدی بازیگر تیاتر، سینما و تلویزیون ایران است. او از دوران نوجوانی در مکتب و سپس به صورت حرفوی به تیاتر مصروف بوده‌ است.

مرزبان در فلم های «مهمانخانه ماه نو» به کارگردانی «تاکه فومی تسوتسویی»، «به وقت شام» به کارگردانی «ابراهیم حاتمی کیا»، «زیر سقف دودی» و «هیس دخترها فریاد نمی زنند» به کارگردانی «پوران درخشنده» و مجموعه سریال‌ «ستایش» به کارگردانی «سعید سلطانی»، «آنام» به کارگردانی «جواد افشار» ایفای نقش کرده است.

م ح/ ب م

نظر شما
ارسال نظر